Wynik wyszukiwania dla hasła:

KSIęGA PRZYCHODóW I ROZCHODóW

Witaj w bazie firm i instytucji finansowych. Baza powstała z myślą o użytkownikach portalu kredytGO.pl a jej celem jest ułatwienie odszukania firm i instytucji finansowych. Pomóż innym odnaleźć Twoja firmę i dodaj lub zaktualizuj swoje dane w bazie.

Witold Missala Doradca Podatkowy


Żurawia 32/34
00-515 Warszawa
Oferujemy następujący zakres usług: - księgi rachunkowe (tzw. pełna księgowość) - podatkowa księga przychodów i rozchodów - zryczałtowany podatek dochodowy - zobowiązania płatnika podatku dochodowego (płace) - rozliczenie roczne podatku dochodowego od osób fizycznych - reprezentacja podatnika w postępowaniu podatkowym - audyt podatkowy - doradztwo podatkowe

Witold Missala, doradca podatkowy, doradztwo podatkowe, księgi rachunkowe, księgowość, audyt podatkowy, księga przychodów i rozchodów, PIT, CIT, VAT

Kancelaria Doradztwa Podatkowego Marian Kocurek


Krasińskiego 30
43-300 Bielsko-Biała
Kancelaria Doradztwa Podatkowego Marian Kocurek, świadczy usługi w zakresie: Prowadzenia dokumentacji: - księgi rachunkowe, - podatkowe księgi przychodów i rozchodów, - ewidencja zryczałtowanego podatku dochodowego, - rejestry VAT, - rozliczenia z ZUS, - rozliczenia rocznych podatków. oraz - doradztwa podatkowego i ekonomicznego, - występowania przed organami podatkowymi jako pełnomocnik w sprawach podatkowych, - reprezentowania w sądzie administracyjnym w sprawach podatkowych.

księgi rachunkowe bielsko, Marian Kocurek, księga podatkowa bielsko, rozliczenia ZUS, doradztwo ekonomiczne bielsko, kancelaria podatkowa bielsko, doradztwo ekonomiczne, księga rozchodów, kancelaria podatkowa, podate

Mateusz Hołysz doradca podatkowy


Kazimierza Czapińskiego 2
30-048 Kraków
Działalność kancelarii koncentruje się wokół następujących zagadnień: 1. zastępstwo procesowe w postępowaniu podatkowym, 2. zastępstwo procesowe w postępowaniu przed Sądami Administracyjnymi, 3. asysta w toku postępowania kontrolnego, 4. reprezentacja w postępowaniach o przymusowe wykonanie zagranicznych zobowiązań podatkowych w Polsce, 5. asysta w toku postępowania kontrolnego prowadzonego przez Inspekcję Pracy, 6. doradztwo podatkowe w zakresie stosowania przepisów ustawy o tzw. abolicji podatkowej z 2008 roku, 7. doradztwo podatkowe w zakresie stosowania zasad zapobiegania podwójnemu opodatkowaniu, 8. doradztwo w zakresie prowadzenia rozliczeń w ubezpieczeniach społecznych w związku z delegowaniem pracowników poza granicę Polski, 9. doradztwo podatkowe w zakresie eksportu usług budowlanych oraz delegowania pracowników poza granicę Polski, 10. doradztwo podatkowe w zakresie przekształceń MSP, w tym doradztwo przy przekształcaniu spółek, w transakcjach dotyczących zbycia przedsiębiorstw, w zakresie likwidacji działalności, 11. due diligence w zakresie nieruchomości, 12. doradztwo podatkowe w zakresie podatku od nieruchomości, w tym w odniesieniu do budowli i instalacji przemysłowych, ciągów technologicznych, infrastruktury, Dysponuję doświadczeniem w zakresie specyfiki: 1. branży budowlanej, 2. handlu wielkopowierzchniowego oraz sieci handlowych, 3. branży przetworów mlecznych, 4. branży energetycznej w zakresie produkcji wznoszenia i eksploatacji elektrowni wiatrowych,

Biuro rachunkowe Zabrze, Gliwice, rachunkowo�ć, usługi, biuro, księgowość, podatki, deklaracje, bilans, rachunek, finanse, PIT, VAT, CIT, ZUS

Doradca Podatkowy Małgorzata Jaskulska


Łączyny 4 segm. I piętro II
02-820 Warszawa
Nasza firma istnieje na rynku od 1991 roku i jest polską firmą rodzinną. Obecnie prowadzona jest przez Małgorzatę Jaskulską - od 1998 r. Doradcę Podatkowego o numerze wpisu 05212. Specjalizujemy się w obsłudze małych i średnich firm w zakresie ewidencji księgowych oraz rozliczeń kadr i płac. Największym sukcesem jest dla nas fakt, że wielu klientów zaufało nam już 15 lat temu i są z nami do dziś. Nasi Klienci powierzają nam nie tylko dokumenty księgowe, ale mogą liczyć na fachową pomoc i poradę. Ponad 15 letnie doświadczenie dało nam ugruntowaną pozycję na rynku oraz bardzo dobrą opinię w Urzędach Skarbowych. DPMJ posiada wszelkie wymagane prawem uprawnienia do prowadzenia ksiąg rachunkowych oraz innych ewidencji księgowych. Świadczone przez nas usługi księgowe są ubezpieczone w Warta S.A. Wszystkich Klientów obsługujemy starannie, poprawnie i rzetelnie. Rozliczeń dokonujemy za pomocą najlepszych komputerowych programów księgowych. Chętnie pomagamy wszystkim w rozwiązaniu ich problemów finansowych. W kontaktach z Klientami dbamy o miłą atmosferę.

biuro rachunkowe, dpmj, księgi, księgowość, vat, pity, księga przychodów i rozchodów, rachunkowość, małgorzata jaskulska, anna jaskulska

Anna Sp.z o.o.


1 Maja 52
44-335 Jastrzębie-Zdrój
Zakres usług: Księgowość i analizy finansowe - prowadzenie ksiąg rachunkowych i podatkowej księgi przychodów i rozchodów, - prowadzenie ewidencji środków trwałych i ewidencji wyposażenia, - prowadzenie ewidencji VAT, - sporządzanie deklaracji podatkowych i składanie ich w urzędach skarbowych, - wyprowadzanie zaległości podatkowych, - sporządzanie sprawozdań księgowych, - sporządzanie bilansu otwarcia i zamknięcia, - opracowanie i wdrożenie planu kont - rozwiązywanie problemów podatkowych i rachunkowych, - sporządzanie sprawozdań do Wojewódzkich Urzędów Statystycznych, - przygotowanie dokumentacji do kontroli i współpraca z rewidentem podczas badania ksiąg. Obsługa kadrowa i rozliczeń z ZUS - sporządzanie list płac, - naliczanie płac i świadczeń socjalnych, - sporządzanie deklaracji ZUS - przygotowanie przelewów, - rozliczanie zwolnień lekarskich, - wyliczanie przysługujacych urlopów i świadczeń. Reprezentacja przed organami skarbowymi i ZUS - przygotowanie wyjaśnień, wniosków w trakcie i po kontroli, - reprezentowanie Klienta w trakcie kontroli, - redagowanie korespondencji z zapytaniami i wniosków do organów skarbowych w ramach bieżącego funkcjonowania firmy, - załatwianie wszelkich spraw w urzędach skarbowych i ZUS (zaświadczenia o nie zaleganiu, wyjaśnianie zaległości podatkowych itp.) Oferujemy kompleksowe usługi konsultingowe w zakresie środków unijnych - monitoring dostępnych funduszy i programów europejskich - przeprowadzenie analizy danego przedsięwzięcia pod kątem możliwości dofinansowania inwestycji ze środków Unii Europejskiej - doradztwo przy doborze programu finansującego - wypełnianie wniosków o dotację do funduszy strukturalnych oraz programu przedakcesyjnego PHARE - sporządzanie biznesplanu oraz pozostałych niezbędnych załączników do wniosku o dotacje - sporządzanie analiz finansowo-ekonomicznych - rozliczanie dotacji – sporządzanie raportów finansowych i merytorycznych

klepacka, klepacka anna, anna, kancelaria, biuro, biuro rachunkowe, rachunek, rachunki, doradztwo, doradca, podatki, podatek, VAT, PIT, CIT

Agro Invest Center


Młyńska 6
64-600 Oborniki
Jesteśmy nowoczesną i dynamiczna firmą działającą na rynku od początku 2005 roku. Pierwsza myślą przewodnia, która się narodziła przy założeniu Agro Invest Center była pomoc przy projektach unijnych. W ciągu zaledwie jednego roku rozszerzyliśmy swój wachlarz usług o prawie cały rynek finansowy. Dysponujemy doświadczoną, dobrze wyszkoloną kadrą specjalistów w danej branży, dzięki czemu gwarantujemy naszym Klientom najwyższą jakość świadczonych usług. Zapewniamy szeroki wybór produktów finansowych spośród najlepszych ofert na rynku. Spotkania z naszym doradcą odbywać się mogą w miejscu i czasie dogodnym dla Klienta. Powstaliśmy po to, aby pomóc Państwu w zakresie doboru inwestycji oraz prawidłowego funkcjonowania finansów. Korzystając z usług Agro Invest Center stajesz się naszym Partnerem, dla którego proponujemy korzystne rozwiązania planując jego teraźniejszość oraz przyszłość.

projekty, kredyty, fundusze, ubezpieczenia, biuro rachunkowe, księgi handlowe (rachunkowe), księga przychodów i rozchodów, ewidencja podatku VAT, zryczałtowany podatek dochodowy, fundusze inwestycyjne, ubezpieczenia na życie, ubezpieczenia majątkowe, kred

  1. Fum28662017-02-20

    Naprawdę? Jeśli to prawda to jestem zachwycony.

    Czytaj podobne:

    Lokalizacja i komfort mieszkalny ma znaczenie dlatego warto wejść na stronę Wrocław mieszkania do wynajęcia i zainteresować się ich ofertą.

    ZonDon