Wynik wyszukiwania dla hasła:

WARSZAWA

Witaj w bazie firm i instytucji finansowych. Baza powstała z myślą o użytkownikach portalu kredytGO.pl a jej celem jest ułatwienie odszukania firm i instytucji finansowych. Pomóż innym odnaleźć Twoja firmę i dodaj lub zaktualizuj swoje dane w bazie.

Biuro rachunkowe MATRIX Natalia Chraniuk


ul. Anielewicza 47b m.18
01-060 Warszawa
Biuro Rachunkowe MATRIX w Warszawie świadczy kompleksowe usługi w zakresie obsługi księgowej oraz finansowej dla różnych podmiotów gospodarczych. Indywidualnie podchodzimy do potrzeb każdego klienta, pomagamy w otwarciu działalności, wyprowadzeniu zaległości podatkowy oraz wspieramy podmioty już działające. Szczegółowy zakres świadczonych usług www.matrix-rachunkowe.pl

biuro rachunkowe warszawa, biuro rachunkowe wola, księgowość warszawa, księgowośc warszawa wola, rozliczanie KPiR

eService


Jana Olbrachta 94
01-102 Warszawa
Informacje ogólne eService S.A. zajmuje się obsługą i rozliczeniem transakcji płatniczych w punktach handlowo – usługowych. Dzięki wykorzystaniu najnowocześniejszych modeli terminali POS oraz oferowaniu szerokiego wachlarza rozwiązań telekomunikacyjnych, usługi świadczone przez Spółkę są najbardziej zaawansowane technologicznie wśród oferowanych na polskim rynku. eService S.A. oferuje: - Obsługę transakcji dokonywanych kartami płatniczymi - Instalację terminali POS - telePOMPKĘ - Program lojalnościowy - Cash back - Karty podarunkowe - Wypłatę gotówki w Agencjach PKO BP -Usługi dodatkowe: Logo Napiwki Logowanie kasjerów Kalkulator Tytuł płatności Dlaczego warto współpracować z eService SA? - Szybko rozliczamy należności, zapłata za transakcje kartowe znajduje się na koncie Klienta następnego dnia roboczego po otrzymaniu przez eService plików z terminala POS. - Zapewniamy nowoczesne urządzenia i rozwiązania systemowe zapewniające bezawaryjne i ciągłe działanie – posiadamy informatyczne Centrum Zapasowe. - Dopasowujemy model łączności do potrzeb klienta. - Zapewniamy pełne bezpieczeństwo transakcji, weryfikację PINową i obsługę kart z mikroprocesorem. - Błyskawicznie reagujemy na potrzeby Klientów - posiadamy sieć 130 Przedstawicieli Handlowych działających na terenie całego kraju oraz całodobowe Centrum Obsługi Akceptanta.

eservice, warszawa

Kantor Stakra


Grójecka 95
02-101 Warszawa
kantor wymiany walut. Aktualne kursy kupna i sprzedaży dolara i euro.

kantory wymiany walut warszawa, grójecka, waluty

Dime


Krakowskie Przedmieście 41
00-071 Warszawa
- Kursy mają charakter informacyjny i często ulegają zmianie.Prosmiy o telefoniczne uzgodnienie warunków transakcji. - Kursy obowiązują dla transakcji powyżej 5000 PLN

Warszawa, Dime, Kursy walut

Planerzyfinansowi.pl


Złota 79
00-819 Warszawa
Planerzyfinansowi.pl Witaj na naszej stronie, jesteśmy specjalistami w kwestiach finansowych i stawiamy sobie za cel skuteczne zarządzanie finansami i ubezpieczeniami naszych Klientów: Nasz konsultant pomoże Ci skutecznie : - oszczędzać na emeryturę - zdecydować, w jaki sposób inwestować... - opracować strategię zarządzania Twoim długiem - określić właściwe ubezpieczenie

Inwestycje, Ubezpieczenia, Fundusze, Allianz, ING, PZU, Inwestycje Warszawa, Ubezpieczenia Warszawa, Allianz Warszawa, Allianz ubezpieczenia, Wyccena

Ratus


Wyszyńskiego 1
05-530 Góra Kalwaria
Kancelaria RATUS specjalizuje się w kompleksowej obsłudze rachunkowej, podatkowej i prawnej przedsiębiorców, przede wszystkim spółek prawa handlowego. W ramach obsługi przedsiębiorców Kancelaria oferuje między innymi usługi w zakresie: - prowadzenia ksiąg rachunkowych - prowadzenia ksiąg podatkowych i innych ewidencji dla celów podatkowych - doradztwa podatkowego (konsultacje i porady prawno-podatkowe, opinie i ekspertyzy podatkowe) - doradztwa prawno-gospodarczego - prowadzenia spraw spornych w postępowaniach przed organami administracji podatkowej - sporządzania zeznań i deklaracji podatkowych dla przedsiębiorców i osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej - sporządzania deklaracji płatnika składek i wysyłania tych deklaracji za pośrednictwem internetu - sporządzania wniosków o rejestrację przedsiębiorców w rejestrze przedsiębiorców We współpracy z powiązanym z Kancelarią Instytutem Strategii Finansowej, oferujemy usługi w zakresie zarządzania wierzytelnościami firmy, negocjacji, spraw spornych, wniosków w postępowaniu upadłościowym i naprawczym, przygotowania odwołań i skarg do NSA w sprawach celnych oraz windykacji należności. W każdej prowadzonej klientowi sprawie zapewniamy indywidualne podejście i kompleksową opiekę. Klientom, z którymi mamy zawartą umowę o prowadzeniu ksiąg rachunkowych lub podatkowych, a także stałej obsługi prawno-podatkowej, oferujemy obok możliwości doradztwa tradycyjnego, także konsultacje telefoniczne lub za pośrednictwem internetu. Dla klientów, z którymi kancelaria ma podpisane umowy o stałej współpracy, oferujemy usługi dodatkowe, między innymi rozliczenia intrastat, przekazywanie najważniejszych informacji finansowych za pośrednictwem kodowanej strony internetowej, szkolenia w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej.

ratus, biuro rachunkowe, podatki, księgowość, rachunkowość, biuro, doradztwo podatkowe, biuro rachunkowe, HACCP, VAT, PIT, CIT, ZUS, urząd skarbowy, wyprowadzanie zaległości

POLFINANS Sp. z.o.o


Potocka 14
01-652 Warszawa
Co możemy dla Ciebie zrobić? OPRACOWANIE SYSTEMU KSIĘGOWEGO FIRMY BIEŻĄCA OBSŁUGA KSIĘGOWA DORADZTWO PODATKOWE DORADZTWO W ZAKRESIE TRANSAKCJI Z PODMIOTAMI POWIĄZANYMI DORADZTWO W ZAKRESIE OPŁATY PRODUKTOWEJ, OPAKOWAŃ I ODPADÓW. DORADZTWO FINANSOWE PROWADZENIE OBSŁUGI KADROWEJ I ROZLICZEŃ ZWIĄZANYCH Z WYNAGRODZENIAMI (LISTA PŁAC) DORADZTWO FINANSOWE W ZAKRESIE FUZJI I PRZEJĘĆ FIRM, OCENY I WYCENY PRZEDSIĘBIORSTW DORADZTWO W ZAKRESIE ORGANIZACJI I INFORMATYZACJI RACHUNKOWOŚCI

biuro rachunkowe, warszawa, usługi księgowe, podatki, księgi rachunkowe

Jerzy Paluch Doradca Podatkowy.


Kwiatkowskiego 6 lok. 46
03-996 Warszawa
Działalność gospodarczą rozpocząłem w 1989 roku będąc nauczycielem akademickim. Postanowiłem teorię zmienić w praktykę . Utworzyłem firmę pod nazwą Centrum Optymalizacji „EFECT” . Ponieważ „optymalnie” znaczy „ najlepiej w danych warunkach „ doradzałem i pomagałem właścicielom firm oraz zarządom firm i instytucji osiągać optymalną efektywność funkcjonowania. Na początku lat 90-tych umieliśmy produkować. Gorzej było w nowej rzeczywistości ze sprzedawaniem i kierowaniem ludźmi , jak również z płaceniem podatków. Tego musieliśmy się szybko nauczyć i przekazywać tę wiedzę pozostałym przedsiębiorcom. Najpierw C.O. EFECT zajmowało się doborem kadr kierowniczych poprzez realizację konkursów na stanowiska kierownicze zarówno w firmach państwowych i prywatnych , ale także instytucjach państwowych, np. w Ministerstwie Finansów, Portach Lotniczych, itd. ( patrz podstrona Klienci ) . Szkoliliśmy kadrę kierowniczą w zakresie „Assessment Center” ( tzw. centrum ocen ), „Development Staff of Coaching” ( rozwój pracownika w miejscu pracy ) „Analizy systemowej” i wielu innych modułów szkoleniowych z zakresu organizacji i zarządzania. Jako jedni z pierwszych w Polsce realizowaliśmy „Wartościowanie stanowisk pracy” w m. in. ówczesnym Banku Gdańskim ( patrz podstrona Klienci ).Wielu nowości uczyliśmy się od amerykanów ( Polsko-Amerykańska Fundacja Przedsiębiorczości ) i brytyjczyków ( Furnel International Management Centr) , ale również w krajowych uczelniach wyższych. ( UJ, SGH ) i instytutach naukowych. Od 1992 roku kolejną moją specjalnością stały się podatki. Wiele firm miało problemy z prawidłowym rozliczaniem się z fiskusem. Wynikało to głównie z nieprecyzyjnego prawa podatkowego. Działając w imieniu klientów lub tylko im doradzając udało się dla nich odzyskać od fiskusa wielkie kwoty nadpłaconych podatków ( patrz podstrona Klienci ). Od 1995 roku przez szereg lat zajmowałem się tworzeniem oraz zarządzaniem niepaństwowymi szkołami wyższymi jak również pracą dydaktyczną. Przez kilka lat firma była również agentem ubezpieczeniowym PZU S.A. i WARTA S.A. Cała zdobyta przez te lata wiedza teoretyczna oraz głównie praktyczna pozwala mi realizować to co lubię najbardziej, czyli tzw. „uzdrawianie firm” . Taki wieloaspektowy consulting jest na ogół długotrwały ale w wielu przypadkach pomaga firmie wyjść na przysłowiową prostą. Płacenie niskich podatków jest jednym z istotnych elementów takiego procesu. Ponieważ ustawa o doradztwie podatkowym narzuca pewne ograniczenia związane z nazwą i zakresem świadczenia usług doradczych obecnie występuję pod nazwą Jerzy Paluch Doradca Podatkowy.

Jerzy Paluch, Doradca Podatkowy, Warszawa, EFECT, świadczenia usług doradczych

Doradztwo Podatkowe Wiesława Oliwa


Sowińskiego 37 (budynek PEC)
05-120 Legionowo
Doradca Podatkowy Wiesława Oliwa: - od 15 grudnia 1991 r. prywatna praktyka w zakresie doradztwa podatkowego i księgowości, - wpis do ewidencji działalności gospodarczej Urzędu Miasta w Legionowie nr 2929, - Decyzja Ministra Finansów z dnia 30 czerwca 1997 r. - wpis pod nr 457 na listę Doradców Podatkowych, - Decyzja Krajowej Rady Doradców Podatkowych z dnia 3 września 2002 r. - wpis pod nr 457 na listę Doradców Podatkowych, - Decyzja Krajowej Rady Doradców Podatkowych z dnia 19 września 2004r. - przekształcenie wpisu warunkowego we wpis ostateczny pod nr 457. Doradztwo podatkowe świadczymy na rzecz kilkudziesięciu podmiotów gospodarczych zarówno osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, jak osób prawnych. Specjalizujemy się w rozliczaniu: - aptek, - międzynarodowego transportu towarów, - podmiotów zajmujących się pracami badawczo-rozwojowymi, - prywatnych praktyk lekarskich, - wolnych zawodów ze sfery kultury i sztuki, - architektów, - geodetów, - sklepów specjalistycznych, - firm świadczących usługi budowlane.

doradztwo podatkowe, doradca podatkowy, podatki, biuro rachunkowe, wiesława oliwa, rozliczenia, deklaracje, księgi rachunkowe, ewidencje, prowadzenie firm, obsługa firm, legionowo, warszawa

Kancelaria Doradztwa Podatkowego i Uslug Rachunkowych LIBRA


Różana 2 m 34
02-548 Warszawa
Oferta 1. Usługi rachunkowe : karta podatkowa, ryczałt, podatkowa księga przychodów i rozchodów, księgi handlowe. odbiór dokumentów z siedziby klienta lub w siedzibie biura oraz filii do 6 dnia m-ca lub co 5 dni roboczych w danym miejscu, którego dotyczą księgowania, kontrola dokumentów pod względem formalno-rachunkowym, księgowanie dokumentów w programie finansowo-księgowym "Symfonia Premium" i "Symfonia Mała Księgowość", możliwość indywidualnego uzgodnienia terminów księgowania, sporządzanie miesięcznych raportów dotyczących wyniku finansowego i podatkowego (on-line lub osobiście), prowadzenie i kontrola zobowiązań i należności firmy klienta sporządzanie "indywidualnych" planów kont dostosowanych do potrzeb klienta, przygotowywanie planu amortyzacji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych oraz prowadzenie w tym zakresie wymaganych prawem ewidencji (w tym pozabilansowej). 2. Usługi podatkowe : dokumentacja dla potrzeb VAT i akcyzy, transakcje wewnątrzunijne, eksport, import, sporządzanie zeznań i deklaracji podatkowych (CIT, PIT, VAT, AKC, ORD, WZM, PCC, IFT), reprezentowanie klientów przed US, ocena ryzyka podatkowego - tarcza podatkowa. rejestracja do VAT i zgłoszenie aktualizacji, rejestry zakupu i sprzedaży VAT, sporządzanie i przesyłanie kontrahentom not korygujących błędy w dokumentach, obliczanie podatku do zwrotu i sporządzanie wniosków o zwrot VAT, obsługa dokumentów sprzedaży przy użyciu kasy fiskalnej, optymalizacja należności podatkowych, bieżąca informacja o zmianach w przepisach podatkowych i o działalności gospodarczej w zakresie działalności gospodarczej klienta, wyjaśnianie spraw związanych z problematyką obrotu papierami wartościowymi w świetle prawa podatkowego. 3. Usługi doradztwa podatkowego : Udzielanie porad, opinii i wyjaśnień z zakresu obowiązków podatkowych Klienta. Reprezentowanie i doradztwo podatkowe w toku prowadzonych kontroli podatkowych i skarbowych. Występowanie w imieniu Klienta przed sądami administracyjnymi i organami skarbowymi i organami kontroli skarbowej. 4. Windykacja : Dotyczy głównie klientów naszego biura, ale przyjmujemy zlecenia jednorazowe w sprawach dotyczących poprawnej i skutecznej windykacji należności. 5. Transakcje związane z handlem zagranicznym - INCOTERMS : doradzamy klientom handlującym z innymi krajami, jak korzystnie zawrzeć kontakt w zakresie bazy dostawy, która obejmuje ryzyko w zakresie ubezpieczenia towaru, transportu (załadunek i wyładunek) oraz sposobu zapłaty. 6. Produkty bankowe : gwarancje, akredytywa i inkaso. doradzamy klientom, który z produktów bankowych wybrać i dlaczego w celu odpowiedniego zabezpieczenia przeprowadzonej z kontrahentem zagranicznym transakcji, pomagamy w skompletowaniu odpowiednich dokumentów. 7. Zakładanie działalności i zakładanie spółek : pomoc w wyborze formy prawnej działalności, przeprowadzenie procesu założenia i rejestracji firmy, rejestracja w KRS, rejestracja w Urzędzie Statystycznym - Regon, rejestracja w Urzędzie Skarbowym NIP, rejestracja w ZUS. Współpracujemy w tym zakresie na każdym z etapów : przygotowanie odpowiedniej dokumentacji, zweryfikowanie istniejącej dokumentacji, obsługa w pełnym zakresie. 8. Obsługa płacowa (ZUS) i kadrami : umowy z prawnikami, naliczanie podatku od płac, prowadzenie akt osobowych pracowników, prowadzenie kart urlopowych, rozliczanie świadczeń na rzecz pracowników. zaświadczenia, listy płac, naliczanie wynagrodzeń (chorobowych, ulgowych itp.), RMUA - formularze ZUS. W ramach naszej oferty istnieje możliwośc oddelegowania pracownika na stałe do firmy klienta.

biura rachunkowe Warszawa, biuro rachunkowe Warszawa, warszawa biuro rachunkowe, centrum warszawa, usługi rachunkowe, usługi księgowe, biura Warszawa, biuro warszawa, księgowość szkolenia, kursy księgowość, biuro księgowe, księgowość Warszawa, ZUS Warszawa, w

  1. Fum28662017-02-20

    Naprawdę? Jeśli to prawda to jestem zachwycony.

    Czytaj podobne:

    Lokalizacja i komfort mieszkalny ma znaczenie dlatego warto wejść na stronę Wrocław mieszkania do wynajęcia i zainteresować się ich ofertą.

    ZonDon