Wynik wyszukiwania dla hasła:

KSIążKA PRZYCHODóW I ROZCHODóW

Witaj w bazie firm i instytucji finansowych. Baza powstała z myślą o użytkownikach portalu kredytGO.pl a jej celem jest ułatwienie odszukania firm i instytucji finansowych. Pomóż innym odnaleźć Twoja firmę i dodaj lub zaktualizuj swoje dane w bazie.

Kancelaria Doradztwa Podatkowego Lidia Sikorska


Zygmunta Felczaka 23/1
71-417 Szczecin
OFERTA Proponujemy Państwu: 1. Doradztwo podatkowe : - porady, opinie z zakresu prawa podatkowego - sporządzanie rocznych rozliczeń podatkowych - reprezentowanie podatników przed organami skarbowymi 2. Usługi księgowe : - prowadzenie ksiąg rachunkowych - prowadzenie księgi przychodów i rozchodów - prowadzenie ewidencji przychodów - prowadzenie ewidencji dla potrzeb podatku VAT - prowadzenie innych ewidencji wymaganych przepisami prawa podatkowego - sporządzanie i przekazywanie do Urzędów Skarbowych deklaracji podatkowych - sporządzanie sprawozdań statystycznych wymaganych przez GUS 3. Obsługa ZUS

doradztwo podatkowe, podatki, biuro rachunkowe, kancelaria doradztwa podatkowego, Szczecin, Lidia Sikorska, księgowość, księgi podatkowe, rachunkowe, VAT, zeznania roczne, PIT, CIT, ZUS, książka przychodów i rozchodów

Krakowska Kancelaria Podatkowa


Krowoderskich Zuchów 4/64
31-272 Kraków
DORADZTWO PODATKOWE - udzielanie porad opinii i wyjaśnień z zakresu zobowiązań podatkowych - dokonywanie analiz w zakresie nowych przedsięwzięć gospodarczych oraz optymalizacji obciążeń podatkowych - kompleksowa obsługa powstających podmiotów: pomoc w wyborze formy prawnej, formy opodatkowania, przeprowadzenie procedur rejestracyjnych - uczestnictwo w postępowaniach kontrolnych, podatkowych i odwoławczych - reprezentowanie przed organami skarbowymi - pozyskiwanie opinii Urzędu Skarbowego w sytuacjach braku jednoznacznej wykładni prawa podatkowego - sporządzanie deklaracji podatkowych - pełny zakres:: - podatek dochodowy od osób fizycznych - podatek dochodowy od osób prawnych - podatek VAT - podatek akcyzowy - podatek od czynności cywilno prawnych - podatek od nieruchomości - konsultacje z zakresu korzystania z ulg i odliczeń od podatku - sporządzanie rozliczeń rocznych PIT i CIT OBSŁUGA KSIĘGOWA - sporządzanie zakładowego planu kont oraz instrukcji obiegu dokumentów - prowadzenie rachunkowości (wszystkie rodzaje ewidencji) : - księga handlowa - książki przychodów i rozchodów - ryczałt - prowadzenie dodatkowych ewidencji środki trwałe, wyposażenie i inne - rozliczenia z kontrahentami (kartoteki, potwierdzenia sald, noty, wezwania do zapłaty) - rozliczenia z pracownikami (zaliczki, karty płatnicze, delegacje, ryczałty) - sprawowanie stałego nadzoru nad prowadzoną dokumentacją księgowo-podatkową - kontrola i weryfikacja ksiąg oraz ewidencji podatkowych, wyprowadzanie zaległości - rozliczanie działalności finansowanej ze środków pomocowych - konsultacje z zakresu transakcji wewnątrzwspólnotowych (WNT, WDT) oraz prawidłowości dowodów potwierdzających ich wykonanie - procedury oraz dokumentacja związana importem i eksportem towarów i usług - badanie prawidłowości kwalifikacji dokumentów księgowych pod względem przepisów podatkowych i ustawy o rachunkowości - analiza operacji gospodarczych pod względem zgodności z prawem dewizowym - sporządzanie: - sprawozdań finansowych (bilans, rachunek zysków i strat, przepływy finansowe, informacja dodatkowa) - sprawozdań statystycznych - sprawozdań dla NBP - wszelkich zestawień i raportów wg otrzymanych wzorów OBSŁUGA KADROWO-PŁACOWA - prowadzenie obsługi kadrowej: - przygotowywanie projektów umów kształtujących stosunek pracy (umów o pracę, aneksów, porozumień, wypowiedzeń, oświadczeń itp.) - prowadzenie akt osobowych i dokumentacji pracowniczej - obsługa refundacji z tyt. zatrudnienia osoby bezrobotnej, absolwenta itd. - przygotowywanie wszelkiej dokumentacji, pism, zaświadczeń w trakcie procesu zatrudnienia - przygotowywanie dokumentów w związku z rozwiązaniem umowy o pracę, w szczególności świadectw pracy, ustalanie uprawnień do wypłat odpraw, odszkodowań ekwiwalentów - prowadzenie obsługi płacowej: - naliczanie wynagrodzeń wraz ze świadczeniami dodatkowymi, rozliczeniem okresów choroby, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, zaliczek na podatek dochodowy - sporządzanie list płac - rozliczanie umów zleceń i umów o dzieło - sporządzenie deklaracji podatkowych dot. podatku od wynagrodzeń oraz rozliczeń rocznych (pełny zakres) - ustalanie uprawnień do urlopów wypoczynkowych, macierzyńskich, wychowawczych, ewidencja urlopów - kartoteki wynagrodzeń - rozliczenia z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych: - prowadzenie pełnej dokumentacji ubezpieczeniowej pracowników oraz osób prowadzących działalność gospodarczą - doradztwo w wyborze wariantu ubezpieczeniowego dla właściciela, osób współpracujących, rodziny, pracowników - deklaracje zgłoszeniowe i rozliczeniowe z wykorzystaniem programu Płatnik - przygotowywanie dokumentacji do zasiłków wypłacanych z ZUS - sporządzenie wyliczeń kapitału początkowego - doradztwo zakresie przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych DORADZTWO FINANSOWE I INWESTYCYJNE - pozyskiwanie środków z funduszy pomocowych i strukturalnych Unii Europejskiej - pomoc w wykorzystywaniu z instrumentów finansowych takich jak faktoring, forfiting - konsultacje z zakresu zawieranie umów kompensacyjnych i potrąceniowych, zakupu i sprzedaży wierzytelności - sporządzanie biznes planów i wniosków kredytowych - przekształcenia firm - opiniowanie umów

biuro rachunkowe Kraków, usługi księgowe Kraków, doradca podatkowy Kraków, doradztwo podatkowe, księgowość, kancelaria podatkowa, urząd skarbowy, Kraków, rozliczenia PIT CIT VAT ZUS, deklaracje podatkowe, księga handlowa, książka przychodów i rozchodów

Biuro Rachunkowe Agio Sp. z o.o.


Ratuszowa 11
03-450 Warszawa
Biuro Rachunkowe Agio Sp. z o.o. działa na podstawie wpisu do Rejestru Handlowego Nr 61012 w oparciu o licencję Ministerstwa Finansów. W swojej działalności specjalizujemy się w pełnej obsłudze podatkowej i księgowej firm. Oferowane usługi skierowane są zarówno do małych "jednoosobowych" firm, jak i do średniej wielkości przedsiębiorstw. Powierzoną księgowość prowadzimy rzetelnie i sumiennie w oparciu o komputerowe programy zgodne z wymogami Ministerstwa Finansów i ustaw podatkowych. Kolejnym obszarem działalności firmy jest doradztwo i pośrednictwo w zakresie szeroko rozumianego leasingu oraz kredytów hipotecznych.

biuro rachunkowe, obsługa podatkowa, obsługa księgowa, księgi handlowe, książka przychodów i rozchodów, ewidencja przychodów, rozliczenia podatkowe, rozliczenia ZUS, listy płac, leasing, kredyty

  1. Fum28662017-02-20

    Naprawdę? Jeśli to prawda to jestem zachwycony.

    Czytaj podobne:

    Lokalizacja i komfort mieszkalny ma znaczenie dlatego warto wejść na stronę Wrocław mieszkania do wynajęcia i zainteresować się ich ofertą.

    ZonDon