Wynik wyszukiwania dla hasła:

KSIęGA

Witaj w bazie firm i instytucji finansowych. Baza powstała z myślą o użytkownikach portalu kredytGO.pl a jej celem jest ułatwienie odszukania firm i instytucji finansowych. Pomóż innym odnaleźć Twoja firmę i dodaj lub zaktualizuj swoje dane w bazie.

DORADCA PODATKOWY mgr Krzysztof Chałubek


Gubinowska nr 7 lok. 78
02-956 Warszawa
Oferta: I. OBSŁUGA KSIĘGOWO – PODATKOWA. 1. Prowadzenie : - ksiąg rachunkowych t.j. pełna księgowość, - podatkowych ksiąg przychodów i rozchodów, - ewidencji przychodów do celów zryczałtowanego podatku dochodowego, - ewidencji zakupów i sprzedaży do celów podatku VAT. 2. Prowadzenie dodatkowych urządzeń księgowych : - ewidencji środków trwałych, - ewidencji wyposażenia, - ewidencji przychodów pracowników, lub/i zleceniobiorców. 3. Badanie i weryfikacja dowodów księgowych. 4. Sporządzanie za podatnika niektórych dokumentów księgowych : - not wewnętrznych, - rozliczeń różnic kursowych, - przeliczeń wydatków zagranicznych, - innych dokumentów w miarę potrzeb. 5. Sporządzanie wszelkich deklaracji, zeznań i informacji podatkowych: CIT,PIT,VAT. 6. Sporządzanie i aktualizacja dokumentów zgłoszeniowych NIP i rejestracyjnych VAT. II. OBSŁUGA KADROWO – PŁACOWA. - sporządzanie niektórych dokumentów kadrowych n.p. umów o pracę, świadectw pracy, - sporządzanie umów zlecenia lub umów o dzieło, - sporządzanie list płac, III. OBSŁUGA W ZAKRESIE UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH. - sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych ZUS za firmę, właściciela(i) oraz pracowników, dokonywanie zmian i wyrejestrowań w tym zakresie, - sporządzanie miesięcznych deklaracji i raportów ZUS, - przekazywanie dokumentów do ZUS w formie przekazu elektronicznego lub papierowej. IV. DORADZTWO PODATKOWE I GOSPODARCZE . - pomoc w procesie zakładania firmy, wyborze formy prawnej działalności i opodatkowania, - kompleksowa obsługa likwidacji firmy, - sporządzanie dokumentów związanych z rejestracją i likwidacją firmy, - sporządzanie umów występujących w obrocie gospodarczym, n.p. umów spółki, najmu, dzierżawy, kupna-sprzedaży i.t.p., - interpretacja przepisów prawa, informowanie o zmianach w obowiązującym prawie, - pomoc w sporządzaniu wniosków kredytowych, - sporządzanie bilansów i rachunków zysków i strat oraz prognoz w tym zakresie, - sporządzanie pism i wniosków występujących w postępowaniu podatkowym, - sporządzanie zeznań podatkowych osób nie prowadzących działalności gospodarczej. V. USŁUGI TOWARZYSZĄCE . - dostarczanie lub przesyłanie dokumentów do urzędów skarbowych i innych instytucji, - reprezentowanie podatnika w kontaktach z urzędami skarbowymi i innymi instytucjami, z wyjątkiem sytuacji wymagających osobistego stawiennictwa osoby zainteresowanej. Doradca, z wyjątkiem zdarzeń jednorazowych, świadczy usługi na podstawie umowy zawartej na piśmie. W umowie jest określone wynagrodzenie miesięczne doradcy, każdorazowo negocjowane z uwzględnieniem zakresu i natężenia usług doradcy, co wynika z formy prawnej firmy, formy opodatkowania, rodzaju urządzeń księgowych, przedmiotu, obszaru oraz intensywności działalności gospodarczej wyrażającej się m.in. ilością dowodów księgowych, stanu zatrudnienia jak również majątku rzeczowego firmy i.t.p.

biuro rachunkowe, doradztwo podatkowe, prawo podatkowe, doradca podatkowy, podatki, przepisy podatkowe, ksiegowość, podatek, firma, biznes, zus, podatków, podatki, ryczałt, księga

Doradca Podatkowy Lidia Borowska


Browarna 10a
82-300 Elbląg
O firmie Nasze biuro rachunkowe istnieje od roku 1995. W 1998 uzyskaliśmy pozwolenie na wykonywanie usługi doradcy podatkowego. Oferujemy kompleksową obsługę podatkowo-księgową małych i średnich przedsiębiorstw: - Księgi handlowe - Książki Przychodów i Rozchodów - Deklaracje podatkowe - Rozliczenia roczne Posiadamy wykwalifikowaną kadrę z wieloletnim doświadczeniem. Obsługujemy klientów z całej Polski, głównie z województwa pomorskiego i warmińsko-mazurskiego.

doradca podatkowy, doradztwo, podatkowe, biuro rachunkowe, Lidia Borowska, księgowa, księgowi, podatki, Elbląg, Elblag, Elbing, rozliczenia podatków, VAT, PIT, księgi handlowe

Anna Sp.z o.o.


1 Maja 52
44-335 Jastrzębie-Zdrój
Zakres usług: Księgowość i analizy finansowe - prowadzenie ksiąg rachunkowych i podatkowej księgi przychodów i rozchodów, - prowadzenie ewidencji środków trwałych i ewidencji wyposażenia, - prowadzenie ewidencji VAT, - sporządzanie deklaracji podatkowych i składanie ich w urzędach skarbowych, - wyprowadzanie zaległości podatkowych, - sporządzanie sprawozdań księgowych, - sporządzanie bilansu otwarcia i zamknięcia, - opracowanie i wdrożenie planu kont - rozwiązywanie problemów podatkowych i rachunkowych, - sporządzanie sprawozdań do Wojewódzkich Urzędów Statystycznych, - przygotowanie dokumentacji do kontroli i współpraca z rewidentem podczas badania ksiąg. Obsługa kadrowa i rozliczeń z ZUS - sporządzanie list płac, - naliczanie płac i świadczeń socjalnych, - sporządzanie deklaracji ZUS - przygotowanie przelewów, - rozliczanie zwolnień lekarskich, - wyliczanie przysługujacych urlopów i świadczeń. Reprezentacja przed organami skarbowymi i ZUS - przygotowanie wyjaśnień, wniosków w trakcie i po kontroli, - reprezentowanie Klienta w trakcie kontroli, - redagowanie korespondencji z zapytaniami i wniosków do organów skarbowych w ramach bieżącego funkcjonowania firmy, - załatwianie wszelkich spraw w urzędach skarbowych i ZUS (zaświadczenia o nie zaleganiu, wyjaśnianie zaległości podatkowych itp.) Oferujemy kompleksowe usługi konsultingowe w zakresie środków unijnych - monitoring dostępnych funduszy i programów europejskich - przeprowadzenie analizy danego przedsięwzięcia pod kątem możliwości dofinansowania inwestycji ze środków Unii Europejskiej - doradztwo przy doborze programu finansującego - wypełnianie wniosków o dotację do funduszy strukturalnych oraz programu przedakcesyjnego PHARE - sporządzanie biznesplanu oraz pozostałych niezbędnych załączników do wniosku o dotacje - sporządzanie analiz finansowo-ekonomicznych - rozliczanie dotacji – sporządzanie raportów finansowych i merytorycznych

klepacka, klepacka anna, anna, kancelaria, biuro, biuro rachunkowe, rachunek, rachunki, doradztwo, doradca, podatki, podatek, VAT, PIT, CIT

Agro Invest Center


Młyńska 6
64-600 Oborniki
Jesteśmy nowoczesną i dynamiczna firmą działającą na rynku od początku 2005 roku. Pierwsza myślą przewodnia, która się narodziła przy założeniu Agro Invest Center była pomoc przy projektach unijnych. W ciągu zaledwie jednego roku rozszerzyliśmy swój wachlarz usług o prawie cały rynek finansowy. Dysponujemy doświadczoną, dobrze wyszkoloną kadrą specjalistów w danej branży, dzięki czemu gwarantujemy naszym Klientom najwyższą jakość świadczonych usług. Zapewniamy szeroki wybór produktów finansowych spośród najlepszych ofert na rynku. Spotkania z naszym doradcą odbywać się mogą w miejscu i czasie dogodnym dla Klienta. Powstaliśmy po to, aby pomóc Państwu w zakresie doboru inwestycji oraz prawidłowego funkcjonowania finansów. Korzystając z usług Agro Invest Center stajesz się naszym Partnerem, dla którego proponujemy korzystne rozwiązania planując jego teraźniejszość oraz przyszłość.

projekty, kredyty, fundusze, ubezpieczenia, biuro rachunkowe, księgi handlowe (rachunkowe), księga przychodów i rozchodów, ewidencja podatku VAT, zryczałtowany podatek dochodowy, fundusze inwestycyjne, ubezpieczenia na życie, ubezpieczenia majątkowe, kred

  1. Fum28662017-02-20

    Naprawdę? Jeśli to prawda to jestem zachwycony.

    Czytaj podobne:

    Lokalizacja i komfort mieszkalny ma znaczenie dlatego warto wejść na stronę Wrocław mieszkania do wynajęcia i zainteresować się ich ofertą.

    ZonDon